// Gadis Semasa ♥



The Gadis Semasa


Hello people,

I'm Raihana Bundawan , Sixteen , Batu Pahat, Johor . Student of SMK Tun Ismail . My birthday is 27th February 1996 .


and

The Chatbox Semasa



Gracias


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

Comelnya!
11 December 2011 | 0 comments



Comelnye kucing tu.
Comel sangat-sangat.
Tapi, Cik Rara tak berani dukung.
Setakat belai-belai tu boleh lah.

Pernah satu hari tu.
Kawan Cik Rara dengki tahap antarabangsa.
Tiba-tiba dia letakkan kucing kat depan meja.
Apa lagi, jerit sampai sakit tekaklah.

Tapi dulu je.
Sekarang dah tak teruk sangat.
Boleh cover lagi.

:)
Hidup mesti cool.
Cool gila kentang!

So, sayangi haiwan macam sayang diri sendiri.
Ingat!
Kalau kita kejam dengan binatang.
Allah akan balas dekat akhirat.
Haiwan pun ada perasaan.
Tapi, dia tak cakap je.

Cuba korang bayangkan kejap.
Kalau kucing tu boleh cakap.
Mesti semua orang sakit jiwa.
Tak dapat masuk Tanjung Rambutan masuk Tampoi pun boleh.

:)
Pesanan ikhlas :

Budak-budak kelas yang dah tahu aku takut sikit dengan kucing. Janganlah dengki dengan aku. Nanti kalau aku dah suka kucing, korang nak suruh aku peluk kucing tu pun aku sanggup! Janji. :)

Older Post | Newer Post